Lite nytt i bloggen...

Ska alldeles strax fixa på mej lite kläder och göra mej iordning för stallet. Tydligen hade det varit älgar och härjat i hagen så Elvis och Ludde hade fixat över sej själva till Lady och Luckys sida. Acke däremot syntes inte till, men Emma hade inte kommit över till andra sidan betet då det tydligen hade stått en älgkalv mitt bland buskarna, älgkalven i sej är ju inte speciellt farlig, men mamma älg är det däremot.
.
Får se vad det blir för ridning idag, har inte alls bestämt mej än. Kanske blir det bara en promenad. Tobbe skulle komma ut med Dumle när jag börjar bli färdig så han får springa av sej lite. Han kör säkert en tur och retur till det vattenfyllda diket som löper genom fälten också.
.
Sen kanske ni har märkt att det har blivit två nytillskott i form av två nya kategorier i bloggen också.
Foder & Tillskott
Giftiga växter
.
Bägge två har tillkommit efter förfrågningar från läsare, publicerade de fem första inläggen under kategorin Giftiga Växter tidigare idag, fler kommer att inkomma eftersom jag har tid att skriva dem.
Hittills finns endast ett inlägg under kategorin Foder & Tillskott men mer kommer finnas efterhand, kommer främst skriva om de fodermedel jag själv använder eller har använt, men lämna gärna förslag.
.
Trött vovve idag, var som flugit i katten vet jag däremot inte, tror han precis skulle nysa eller liknande när jag tog kortet...=P
.
.
Kram Fia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0