Kul med en massa folk...

Hemkommen från Logen för en liten stund sedan, träffade en massa folk man inte sett på ett bra tag.. trevligt, trevligt...
Ibland saknar man Logen och alla människor, det var ju alltid liv och rörelse, men sen tänker jag efter lite till och.. ne, jag har det bättre där jag är nu. Passar mej och mina hästar mycket bättre...!
.
Lyckades ialla fall filma Saras 60-runda och tog lite kort på blandade ekipage.
.
Så nu blir det slapp resten av kvällen och kika på nåt avsnitt Supernatural, bara 1,5 säsong kvar.
.
Har inte bestämt när det blir stall imorgon ännu, kanske sticker tidigt och ger mej ut på en tur tillsammans med Sara och Sandra, tror de skulle rida vid nio. Eller så knallar jag upp till Ängaskog och trimmar lite på banan, var ju ett tag sedan nu. Iofs är det ju inte det roligaste lilla hästen vet, men ibland är det bra med en liten koll.
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0