Inget långt inlägg...

Hemkommen efter stallet för en stund sedan. Väntar på att sista halvan av Supernatural avsnittet ska ladda klart, det ville visst inte riktigt innan. Tobbe kommer hem om ca 20 min, då blir det lite käk och sedan gosa ner sej i soffan framför tvn.
.
Allt var lugnt ute hos hästarna, Lucky och de andra tjejerna stod inne när jag kom. Monica hade tagit in dem runt 14, då hade de sprungit runt som tokiga och haft en massa insekter efter sej, stackars Lisen hade varit alldeles svettig.
.
Gick bort till Ludde och gav honom hans mat plus pussade lite på honom, sen tillbaka till stallet och tog ut Lucky på en snabbispromenad bortåt vägen. Vi blev stående på ett ställe där Lucky uppenbarligen anspg att gräset behövde ansas.
In och borsta av henne och fodra även henne. Sen fick hon gå ut i hagen till de andra som precis kommit ut.
.
Imorgon blir det stallet på morgonen, sen antingen om jag åker hem emellan elle om jag tar med mej ombyte, men ialla fall in till Jkpg till ca kl. 13, först upp till A6 och snacka med chefen ang tider för kommande två veckorna, sen möta upp mamma och ut till henne och massera tre hästar.
Skulle det vara extremt dåligt väder på morgonen/förmiddan får jag väl ta en kvällstur på vackra svart istället.
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0