Fredag...

Har precis gått igenom en massa gamla filer, foton och annat som vi lagt över från gamla datorn, slängt en hel massa dom jag anser inte behövs längre.
.
Funderar på att sätta igång ännu en film, har kikat på Bride Wars och Brokeback Mountain nu på förmiddan. Tråkigt vöder ute och jag har en sån go huvudvärk så jag tror jag stannar i soffan sålänge som möjligt idag.
.
Pratade med läkaren strax innan 11, är fortsatt sjukskriven månaden ut, men till 50% istället för helt. Sen skulle vi se efter det... Han tyckte att det gick åt rätt håll, men sakta.
.
Idag ska vackraste svart vila, bara ut och se till dem senare i e.m. Kanske tar med Dumle ut och motionerar honom där ute också. Hoppas Ludde är lite gladare idag, han såg lite ledsen ut igår, stod för sej själv. Han är ju så rädd för Acke stackaren, så han håller sej för sej själv mest hela tiden...=(
I värsta fall får han väl komma upp till stallet igen och gå med flickorna.
.
Älsklingen jobbar sent idag, längtar tills nästa vecka då han kommer få vara ledig lite mer... Den andra kocken är ju tillbaka från sin semester då...=)
.
Kram Sofia!

Kommentarer
Postat av: Ulli

Vad skönt att det går åt rätt håll även om det går sakta =) Kan tänka mig att du är rätt trött på detta nu ;)

Hälsa brorsan =)

Kram

2011-07-15 @ 19:27:05
URL: http://ullistartor.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0