Dagen hittills...

Slappar medans jag laddar ännu ett Supernatural avsnitt.
.
Det blev stallet tidigt idag också, började dagen med två massager upp i Ängaskog. Först ut var Mars och efter honom Fakir.
.
Efter det var det mina pållarna tur, gick en kortare promenad med Lucky och sedan fick även hon massage, vilket hon som vanligt tycker är jättemysigt. Sen ut med henne i hagen och skrubba badkar och fylla på nytt fräscht vatten.
.
Knatade bort till Ludde i skogen och gjorde rent även i deras vatten.
Sen fick han käka upp sin mat medans jag nästan gjorde slut på sista flugsprayet. Blir till att köpa mer nästa gång jag ska in till stan.
.
Har inga direkta planer för resten av dagen, städa lite och köra nån maskin tvätt kanske. Diskat har jag redan gjort. Dumle ska ju få en promenad också naturligtvis, inte lika lång som igår, det pallar inte mitt stackars ben. Men han måste ändå få komma ut och röra på sej så mycket jag orkar.
.
Imorgon tänkte jag rida icoch pyssla om hästarna på morgonen. Beror lite på vädret. Är det extremt dåligt får Lucky vila istället. De har ju lovat regn ända till söndag morgon, men vi får väl se hur det blir med det. De har ju haft fel förr.
.
Kram Sofia!
Slappar medans jag laddar ännu ett Supernatural avsnitt.
.
Det blev stallet tidigt idag också, började dagen med två massager upp i Ängaskog. Först ut var Mars och efter honom Fakir.
.
Efter det var det mina pållarna tur, gick en kortare promenad med Lucky och sedan fick även hon massage, vilket hon som vanligt tycker är jättemysigt. Sen ut med henne i hagen och skrubba badkar och fylla på nytt fräscht vatten.
.
Knatade bort till Ludde i skogen och gjorde rent även i deras vatten.
Sen fick han käka upp sin mat medans jag nästan gjorde slut på sista flugsprayet. Blir till att köpa mer nästa gång jag ska in till stan.
.
Har inga direkta planer för resten av dagen, städa lite och köra nån maskin tvätt kanske. Diskat har jag redan gjort. Dumle ska ju få en promenad också naturligtvis, inte lika lång som igår, det pallar inte mitt stackars ben. Men han måste ändå få komma ut och röra på sej så mycket jag orkar.
.
Imorgon tänkte jag rida icoch pyssla om hästarna på morgonen. Beror lite på vädret. Är det extremt dåligt får Lucky vila istället. De har ju lovat regn ända till söndag morgon, men vi får väl se hur det blir med det. De har ju haft fel förr.
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0