Ännu en som sagt upp sej...=(

Ännu en dag, det är verkligen inte varmt på morgonen och kvällarna nu. Känns att vi närmar oss hösten, men det är fortfarande väldigt varmt och skönt hela dagen så jag ska inte klaga.
.
Jag måste vara en väldigt dålig användare av mobilen, eller så använder jag dem väl för mycket. Men det verkar ialla fall som att min senaste C6 har sagt upp sig för gott...
Så nu får jag dras med den gamla hemska saken som inte fungerar utan handsfree och ibland inte fungerar alls när jag vill det tills det blir en ny, förhoppningsvis redan idag. Är tyvärr vansinnigt beroende av min mobil, känner paniken komma krypande när jag vet att jag inte kan bli nådd eller jag inte kan nå folk. Sen är ju hela min kalender + lite annat i mobilen också och hade ni haft mitt dåliga minne så hade ni också haft panik vid det här laget.
Så är det nåt jag skulle varit på idag som jag glömt så vet ni nu varför!
.
Blir en tur ut till stallet runt 13-tiden idag och hjälpa till att plocka hem Acke och Elvis från betet, tror att Ludde och Lady får gå kvar ensamma. Passar på att mata Ludde när jag ändå är ute och titta till lilla svart.
Hon och kompisen Lisen har väl varit mer än nöjda att få gå ensamma inatt och bara ha varandra.
.
Sen åker jag hem en sväng och äter plus tar en promenad med Dumle. Åker tillbaka till stallet senare för ridning, det är för varmt mitt på dagen. Tror det blir långtur idag, det pratades om att köra med Lisen iom att Acke inte var riktigt okej sist. En lång skrittur låter väldigt bra enligt mej...
.
Nehe, frulle!?
.
//Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0