Svårt att somna...

Gokväll alla läsare. Borde egentligen sova eftersom jag ska gå upp om cirka 7,5 h och ingen vet ju bättre än jag att ju mer sömn jag får desto bättre fungerar jag....=)
Har dock en liten irriterande känsla som inte riktigt vill släppa taget och låta mej få ro att sova, får se om det har släppt när jag vaknar imorgon, betvivlar dock det.
.
Imorgon har jag planerat att vara i stallet 08.00, mocka, rida, fixa käk till mina vackra och sedan klippa en kompis häst ca 10.00 innan det är dags att ge sej hemåt och göra mej iordning inför lite jobb mellan 14-20,30. Vi stänger tydligen tidigare nu fick jag reda på genom en arbetskamrat idag. Klockan 19.00 istället för 20.00. Så jag kommer ju hinna med halv nio bussen men, skönt att vara hemma lite tidigare även om jag gärna hade haft den extra halvtimmen jobb. Ska upp och kvällsfodra efter jobbet, blir till att hoppa av vid galgen och knata upp, sen hem och sova.
.
Skulle ha åkt över till mamma och en sväng till mormor idag, men var inte pigg någonstans så det blev att vi stannade hemma och glodde på Knight Rider istället, har kommit ganska långt bland avsnitten, får fortsätta imorgon när jag kommer hem från jobbet.
.
Fick storfrämmat i stallet idag också, Sara kom upp och höll mej sällskap, jag höll på att ta livet av henne i skogen också, red Tranåsrundan barbacka på Lucky och hon fick pulsa efter. Kände mej lite elak, men hon har lovat att ge igen vid ett senare tillfälle..;)
.
Nehe, om man skulle försöka stänga dom stora blå och sova ett par timmar.
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0