Onsdag...

Börjar bli dags för att få på sej lite stallkläder och bestiga trappan upp till berget. Blir en ridtur ute idag. Med tanke på vädret har det nog blivit lite för mycket ridning inomhus nu det sista, så håller sej bara vädret och jag hinner rida innan det blir alldeles för mörkt blir det skogen resten av veckan..=)
.
Igår var vi upp till Mantorp för tredje gången. Fram ser fortfarande bra ut och han såg fin ut vid första checken vid longeringen. Dock var det lika illa vid böjningen inne på löpargången som förra gången. Alltså är inte bakbenet bättre. Dom sprutade både kotled och senskida ännu en gång och vi kom väl fram till att detta är sista gången vi sprutar, sen får vi se till andra alternativ... Pratade med både Rocksjö (min ord. hovis) och Roempke (var med min vanliga hovis ut igår) och dom tyckte båda att äggskoning skulle passa min herre för att hjälpa upp honom maximalt. Ska ringa och Mantorp imorgon och prata med Elisabeth och höra om hon vill att han ska skos innan nästa besök eller om vi ska sko honom på kliniken.
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0