Vad har hänt hittills...?

Kul att vi fick sommarväder ett par dagar till ialla fall..
Det blev en promenad på ca 35 min för Lucky idag, tillsammans med Emma på Acke och Lady med sin nya skötare Malin. Lucky tyckte nog att det var konstigt att det blev så kort sväng, men jag vill inte överanstränga henne nu fram till tisdag.
.
Efter ridningen fick Lady lite massage, lilla ponnyskrutten gillade det verkligen...=) Hittade lite bröte i ryggen på henne, men annars inga stora grejer.
.
.
Efter det blev det en spontan tur in till Jönköping, hann med Charlies där Emma lånade hem 3 sadlar för att testa på Acke. Sen Hööks och Eko. Fick med mej Arnika hem till Lucky, hennes är nästan slut...
.
Sen hem och käkat lite + promenerat hunden en kortis och nu är det dags att ge sej iväg igen snart...
Ska bara byta om till nåt mer lämpligt för A6, iofs får väl en del blickar om jag kommer in i mina lite för stora träningsshorts och urblekta linne...men kanske inte blickar av den bra sorten...
.
Kram Fia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0