Trött... (6/8-11)

Känner mej mer död än levande, knät värken, foten värken, har lyckats göra nåt med vänster öga så ögonlocket känns ömt och svullet. Synd om mej...=(
.
Jobbade 12-20 idag, sån där jobbigt dag där det inte kommer nån, ingen kommer, ingen kommer, ingen kommer, ingen... sen kommer alla på en gång. Så får man jobba häcken av sej under 15-20 min. Sen är det dött idag, höll på att somna sittande på pallen lutad mot drickakartongerna idag. Totalt uttråkad. Får se hur det blir imorgon, jobbar samma tider då också. Det ska regna hela förmiddagen och över lunchen.
.
Det blev en timma i skogen med vackraste svart, tömkörning idag också. Fast denna gången tog vi svängen via Prästekvarn, Svinaberget och Alboga kvarn. Imorgon blir det vila för henne då bussarna går så himla dumt, så vill jag hinna till stallet innan jobbet får jag åka ut med bussen 05.33 och det är inte jag så sugen på.
.
Lucky när jag gick ner till bussen efter stallet.
.
Men nu blir det sängen och nana dudden...
.
Kram Fia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0