Sista dagen på veckan...

Äntligen har dagen lugnat ner sej, krypit ner i soffan och tänkte kika på en film, men internet är inte sammarbetsvilligt ikväll så vi låter det ladda en stund medans jag fixar till håret på Tobbe.
.
Lucky fick en promenad på 35 min + att jag longerade henne i trav 5 min för att kolla hur hon såg ut. Hon såg hur fin ut som helst, jätteglad över att få springa lie..
Gav henne käk och masserade in arnika på det onda benet sen släppte jag ut henne till hennes kompisar igen. Lady kom och hälsade som vanligt med ett par tjut, sen vallade Lucky iväg Lady för att äta och hon såg nöjd ut över att ha henne tillbaka i hagen som "chef"...
.
.
Imorgon blir det först in till Jönköping med Sara vid 9.30, sen iväg till Ödeshög med Tobbe 14.30, sen hem och byta om och ut till stallet och motionera Lucky. Så det blir fullt upp imorgon också.
.
Tisdag blir det Mantorp med finaste svart.
Onsdag jobba 16-21
Torsdag jobbar 16-21
Fredag Mars massage 8.30 sen jobba 16.21
Lördag jobba 16-21
Söndag Fakir massade på f.m. + förmodligen mammas hästar + inhyrda
.
Emellan allt ska min egna häst motioneras, Dumle ska ha sitt och jag ska hinna en sväng in till Jönköping för att uträtta lite grejer som jag skjutit på ett par dagar nu för att jag inte hunnit.
Sen dyker det säkert upp mer saker, det gör det alltid!
.
Nu är det dags för sängen så jag orkar upp imorgon!
Natti Natti //Fia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0