Snart dags att åka...

Snart dags att klä på sej och pallra sej iväg till bussen för att åka till stallet. Tar in Lucky det första jag gör och fixar iordning henne, sen får hon stå och fundera lite i boxen medans vi hämtar släpet. Lite nervös e jag allt, inför lastningen, sist hon åkte ramp-transport var när hon fastnade, efter det har hon endast åkt Step-Up... Men jag tror det ska gå bra, släpet vi lånar är stort och ljust...=)
.
Det blir tjejligan som åker idag, jag, mamma och Emma... Tobbe ville vara hemma och sova..=P Men jag kan förstå honom, dom få dagar han är ledig vill han väl vara hemma och ta det lugnt, igår var ju inte direkt någon lugn dag och det blir det inte imorgon heller.
.
Får jag inte glömma att ta med transportskydden som varit hemma på tvätt heller, hon åker fortfarande utan bak, när hon blivit lite mer van vid åkandet igen kan jag testa att börja med strykkappor bak, men än så länge funkar inget, hon får panik, rädd att hon ska fastna stackaren kan jag tänka.
.
Nu får alla hålla tummarna för oss att allt går bra idag, både med lastning, körning och naturligtvis undersökningen!
.
Kram Fia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0