Nu är hösten här...

Ska strax ställa mej i duschen och sen göra mej iordning inför kvällens jobb. Utanför fönstret fortsätter regnet att falla. Var ute och petade i Lucky hennes medicin innan, Emma kom när Lucky hade varit inne ca 30 min, hon tog in resten så skulle hon släppa ut dem senare. Men ikväll åker de in i boxarna igen, så jäkla ruggigt höstväder, nog för att jag är för mycket utevistelse, men jag tror inte hästarna tycker det är speciellt roligt att stå ute i hällregn och blåst 1,5 dygn.
.
Lite skillnad från igår då jag tog dessa bilderna på Lucky och kompisen Lady.
.
.
Idag var det en något blötare häst som mötte mej i hagen, är så himla glad för att jag slängde på henne regntäcket redan igårkväll...
.
.
Kram Fia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0