Njuter av lugnet...

Sitter och njyter av lugnet hemma i soffan, hunden vilar och katten stensover... Har varit ute hos finaste svart på morgonen, skulle åkt ut till 7.00, men glömde helt av att det var lördag idag och att bussen inte är ute förrens 7.30 när vi bestämde igår. Men min prinsessa stod inne och halvsov och väntade så snällt när jag kom trots att de andra redan var ute...=) La på henne täckt och släppte ut, tänkte hon skulle få vara ute en timma innan jag hittade på nå annat med henne. Mockade, hällde ut vattnet, sopade och gjorde iordning hennes mat.
.
Efter en timma tog jag in henne igen och tog 30-min promenaden direkt, det var en mycket pigg skrutthäst som villigt följde med boråt stigen. Hon var väldigt busig, tog tag i min jacka och drog flera gånger, eller pep och ruskade på huvudet och travde iväg ett par steg. Hon tyckte nog gott att vi kunde ha sprungit en bit och lekt på vägen.
Lilla bushästen...<3
.
Väl tillbaka la jag på BlueLotion och lindade över, fick hon stå med det 1 h medans hon fick sin mat plus en liten tuss hö. All mat inkl Metacamen gick ner idag också...=)
Släppte ut henne utan täcke, vädret verkar bli rätt gott idag ialla fall, kan behövas efter gårdagens regnoväder.
.
.
.
Kram Fia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0