Nattsvammel...

Sitter vaken än, mycket som snurrar i huvudet just nu. Läste ut boken för ett par timmar sedan, ute börjar det ljusna. Klockan ringer om ca 2,5 h. Känns inte som att jag kommer somna innan dess. Det är konstigt att jag kan vara så himla pigg med tanke på hur dåligt jag sovit de sista nätterna. Jag känner att det behövs en förändring snart, annars kanske jag finner mej golvad för att livet slagit undan benen på mej...
.
Jag längtar till nästa tisdag, längtar efter att få höra veterinären säga att det här ser ju kanon ut, hem och rid med dej. Börjar så sån enorm ridabstinens, fingrar på sadeln varje gång jag går förbi den.
Min vackra lilla flicka.. skynda dej att bli frisk...<3
.
.
Kram Fia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0