Morrn!

Dags att starta denna dagen ordentligt snart kanske... Har lovat mej själv att ha lugn morgon fram till 10.00... Har varit vaken stora delar av natten/tidiga morgonen... Snorig och ögonen rinner, börjar nästan tro att det inte är en förkylning, utan nån allergi.. Men mot vad? Har inte tillfört nåt nytt här hemma sen igår vad jag vet...
Har käkat frukost och väntar just nu på att mitt the ska kallna något så man kan dricka det utan att det bränner.
.
Tänkte åka ut till Lucky framåt tidiga e.m, verkar bli gott väder idag ialla fall. Men jag känner av att det börjar bli höst i lederna, är ganska mycket mer knackig på morgonen än vanligt. Har också börjat svullna på kvällarna, ffa i händerna. Ett varmt bad vore ju inte helt fel... Men snart så!
.
Nehe, här ska inte jag sitt och slöa, kolla väderprognosen för dagen och helgen, sen klä på sej lite och sätta fart!
.
Kram Fia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0