Mitt i natten...(23/8-11)

Snart dags att sussa lite, jobbar 11-16 imorgon, blir det hem och ut med Dumle och sen stallet på e.m./kvällen.
Funderar på om Dumle kanske ska få bli med till stallet imorgon, gå en långpromenad med honom därute istället kanske. Men får se vad jag känner för, beror på hur trött jag är efter jobbet.
.
Torsdag är jag ledig, ev blir det till att massera Mars på morgonen. Men får se hur hans regnskållor har läkt tills dess. Stackaren, men nu var det på bättringsvägen sa Sara...=)
.
Det var en lugn dag på jobbet, enda skojsiga som hände var väl ett äldre par som pratade franska kom in, inte ett ord engelska kunde eller förstod de. Och ni vet ju hur mycket franska jag kan.. absolut ingenting...!
Men de fick ju sin mat och verkade nöjda ialla fall, sen om det blev precis det de menade från början det vet jag inte...=P
.
Bussresan in var även idag en spännande historia, bussen ska vara vid min hållplats 15.19, 15.28 kom den äntligen, precis innan jag ska gå av vid Elmia (utanför jobbet) så håller de på att bygga en ny ishall (tror jag iaf) och den hållplatsen är avstängd så bussarna får köra en lång omväg och sen ner vid Rosenlundsbadet. Trots detta var bussen bara en minut sen, vågar inte tänka på hur fort han kört ner mot Jkpg...
.
Hemresan blev desto lugnare, åkte fin-saaben hem...=) Stannade till på Max vid ekhagen, de lär ju inte vinna några priser i effektivitet ialla fall. Ser vansinnigt illa ut att 1 jobbar, 2 står och glor och den 4:e hänger över kassan och fnittrar ihop med sina "civila" kompisar när det är en kö minst 5 personer i kassan.
.
Kram Fia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0