Fredag eftermiddag...

Är precis hemkommen, varit hos mamma och masserat vackra stona Nora och Lillan plus söta tjockisen Roman.
Så underbart att se förändringen hos Lillan, en helt annan häst har det blivit sedan sist jag var där. Idag stod hon och sov medans jag masserade henne, fina tjejen.
.
Nora, Lillan, Roman
.
.
Självklart var mimsan med upp till stallet och busade runt, mammas pussvänliga terrier som tror hon är en människa.
.
.
Ska åka ut till Lucky strax, vill helst att det ska sluta regna först, såg att Lisen och Lady stod mitt i regnet när jag åkte förbi medans Lucky stod under taket och kurade. Hon gillar inte regnet... Tycker hon var lite dämpad igår, vet inte om hon känner av min sorg eller känner egen, eller kanske båda. Tror ialla fall hon mår bra av att få röra lite på sej idag, igår kände varken jag eller hästen för det. Pysslade lite med henne i hagen och gav henne mat, mockade ur Luddes box. Mer blev det inte i mitt egna stall. Innan det på morgonen hade jag varit uppe och masserat Mars och Fakir. Två jättehärliga hästar, Mars var fin som vanligt och Fakir förvånade mej verkligen. Det har hänt jättemycket sedan sist, men med en engagerad ägare kan det hända mycket på kort tid.
.
Jag har hållit lite uppehåll med att fylla på med de sista gifitga växterna nu sista två dagarna, har inte känt för att blogga. Men kommer ta upp det nu idag.
.
Kram Fia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0