En snabbis innan jobbet...

Precis varit ute med hunden, är iordning och ska bara ta på mej skor och jacka och knata ner till bussen om några minuter. Kommer nog inte orka blogga ikväll, kommer hem strax innan 22. Jobbar till åtta, men bussarna går ju inte som jag vill så det blir sent..
.
Har varit ute i stallet på morgonen, åkte ut med dagens andra buss 07.18, hunnit motionera henne 1 h och fixa käk och pyssla om henne. Vet att jag inte kommer hinna imorgon så det känns skönt att hon fått ordentlig motion idag och igår.
Sen får vi ta nya tag på måndag.
.
Jobbar 12-20 både idag och imorgon, sen kommer jag vara bra mör i mitt stackars högerben/knä och vänster fot. Foten var dubbelt så tjock efter 5 h i torsdags. Vill inte tänka på hur den kommer se ut/kännas efter denna helgen.
.
Nehe, dags att sätta fart kanske.
.
Kram Fia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0