Det går åt rätt håll hela tiden...

Blev lite ändrade planer idag, jag var halvt medvetslös när klockan hade ringt imorse strax efter sju, hade planerat att åka till stallet tidigt, men det blev inte riktigt så. Så vi tar Ödeshög en annan dag.
Åker ut till stallet med 10.48 bussen, tar min vanliga promenad med vackraste svart och hem igen för att göra mej iordning för jobbet.
.
Tycker det känns som att allt går åt rätt håll med Lucky, började lyssna noga på hennes takt när vi har varit ute och promenarat, första dagarna kunde jag höra att det var lite i otakt eller hur man nu ska förklara, det lät inte jämnt liksom, även om det inte såg konstigt ut. Så jag har gått och ill-lyssnat varje dag och hört takten bli jämnare och jämnare.. Igår var takten helt jämn förutom enstaka steg i nerförsbackar (vilket iofs inte är så konstigt), gick ut med henne på asfalten, helt jämn takt hela vägen... Så underbart!
Och hon är pigg och superglad! Tycker nog att livet som konvalicent är pisstråkigt... Hon lever för våra små promenader...=)
.
Kram Fia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0