Bokat tid till Mantorp...

Åker ut till Lucky till nio, hade gärna åkt senare iom att Tobbe inte börjar förrens kl 14, men vill ta av henne täcket som hon haft inatt innan hon hinner bli för varm i det. Iofs är det ofodrat, men lägger sej solen på blir det varmt ändå.
.
Bokade tid till Mantorp nu på morgonen, fick en tid nästa tisdag kl. 13. Så nu ska jag bara kolla så vi kan låna släpet så är allt fixat. Som jag trodde ska jag motionera henne fram till tisdag, för att hon inte ska stela till och för att hon inte visar hälta just i ridningen. Men jag tycker att det känns taskigt att trava och galoppera henne, kan inte riktigt njuta av ridturen. Så det får bli skritt i ett par dagar ca 30 min per dag eller mer.
.
Men överdrivet ont skulle jag inte tro att hon har, skulle tro att hon i princip inte känner av det alls när hon inte arbetas hårt eller blir böjd. Tog dessa bilderna igår efter det att jag släppt ut henne, det som hon markerade på är alltså höger fram, det hon lägger all vikt på när hon försöker äta under staketet.
.
.
Nehe, om man skulle ta lite frulle innan man åker!
.
Kram Fia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0