19940615 - 20110803

I onsdags strax efter klockan fyra tog en av de vackraste varelser jag träffat sina sista andetag.
Nu slipper han ha ont mer, han får träffa sin bästa kompis Pasad och sin vackra fuxflicka Sanny, tillsammans springer de nu på gröna ängar.
.
Åtta underbara år fick vi tillsammans min fina vän, aldrig mer får jag höra dej gnägga eller känna din solvarma päls under fingrarna.
.
Allt jag har kvar är minnen, underbara minnen, vila i frid min kloka vän, du kommer alltid finns i mitt hjärta...<3
.

Kommentarer
Postat av: sandra

Nej usch va hemskt :'( Lilla Ludde, fina hästen (L)

2011-08-05 @ 21:31:11
Postat av: Ulli

Nä,inte lille Ludde =(

Många kramar <3

2011-08-08 @ 00:21:49
URL: http://ullistartor.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0