Torsdag...

Hemma efter jobbet nu, varit en superlugn kväll. Jobbar med Grännatösen Eline...=) Imorgon är det jobbet mellan 15-21 igen och lördag 10-19. Sen är jag ledig söndag, gott! ..=)
.
Gosekatten Knodd har krypit ner jämte mej i soffan, väldigt nöjd med att matte är hemma. Dumle är stressig som vanligt när jag kommer hem, så för honom är det uppfostran som gäller..;)
.
Imorgon får jag faktiskt lite sovmorgon, ända till klockan 08.00. Behöver inte gå upp 06.00 som jag gör nästan alla andra dagar. Imorgon blir det lugnt för bägge två ändå, ska ut i skogen med bägge. Lördag är det vilodag och söndag ridhuset och lite träning igen. Lucky jobbar jättebra idag, hon har gått från självklarhet till självklarhet varje gång jag har tränat. Det är bara högergaloppen som behöver stärkas lite mer.
Sandra var uppe och red Ludde, idag gjorde vi lite annorlunda, jag red fram honom först så hon fick se hur han gick med mej på ryggen. Men jag tycker att vi fick ett genombrott med honom idag ialla fall...=)
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0