Tidiga morgonen...

Morrn på er allihopa! Har inte hunnit glimta på persiennerna än och se om snön ligger kvar, skulle gissa på att en del gör det ialla fall. Men imorgon skulle det bli plusgrader och kanske någon regnskur här i Gränna så då försvinner det väl igen. Även om det är fint med snön så vill jag ha lite plusgrader några dagar till, så jag hinner sätta ner dom sista stolparna uppe i stallet i hästarnas nya hage. Slipper dom ha "fotbollsplan" hela vintern.
.
09.18 är det dags att åter igen sätta sej på bussen till jobbet, börjar 10.00 och jobbar enligt schemat till 19.00, men för det mesta brukar vi vara färdiga till 18.30. Gårdagen var lugn så jag och Emilia hann till och med skura golvet riktigt ordentligt innan vi stängde. Hoppas på en lugn dag idag också, så man hinner med bussar och så.
.
Efter jobbet ska jag upp till stallet och mina underbara, mocka och fixa mat. Imorgon blir det till att inviga nya klippmaskinen, Lucky får en helklippning skulle jag tro, Ludde skulle behöva det, men han får en filtklippning då jag inte vill klippa rumpan på honom. Ska försöka komma ihåg att ta foton så ni får före och efter-bilder.
.
Nehe, dags att göra det sista så man inte missar bussen.
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0