SnöYra!

Är precis redo att åka till jobbet, men bussen går inte än på nästan 25 min och i detta väder vill man ju inte stå ute längre än nödvändigt.
.
Va tidigt i stallet idag, täckade mina + valackerna och släppte ut tillsammans med en annan. Sen mockade jag och förberedde foder i lugn och ro. Hann till och med plocka undan lite av de tunnare täcken som jag inte kommer att använda mer nu i vinter.
Tog in Lucky 09.15 och började göra iordning henne, ca 9,30 kom Sandra och vi gjorde iordning tjejerna och tog oss en liten skrittur på ca 40 min i snöovädret. Idag var jag väldigt glad över mina thermo-ridbrallor kan jag lova.
.
Det ska ju tydligen snöa hela dagen, hela natten och hela dagen imorgon. Kommer bli hur mycket som helst...=( Jag tycker att det är jättefint med snö, men gärna i lagom mängd och i sån form att det inte orsakar klampar på hästarna...=)
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0