Massa stallprat...!

Ligger i sängen och kikar på House, en av favoritserierna, den går ju en kväll jag alltid är hemma också..=)
.
Blir tidigt upp imorgon igen, ska upp och täcka hästarna, tar med mej Dumle upp, ska gå direkt hem när jag är färdig tänkte jag. Har träning 11.45 så då hinner jag ju utan problem hem emellan och käka och kanske få mej en liten sovstund till...=)
.
Idag var jag i stallet 06.45, hade utsläppet tillsammans med My som vanligt på tisdagar. Mockade och fixade foder och satte mej sen och väntade på Sandra. När hon kom hämtade vi hästarna och gav oss av på en timmeslång tur i skogen, visade lite ridvägar...=) Pysslade om dom och släppte ut dom igen. Sen tog vi sällskap ner till Gränna, så hoppade hon på bussen vis Södra Parken istället.
.
Gick tillbaka till stallet ikväll till klockan 18.00, hade möte med "stoflocken", kom fram till en jättebra lösning.. Måste däremot fundera på vilket gäng jag ska tillhöra när det gäller täckningen. Tycker det fungerar på himla bra nu...
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0