Lite synd om mej...

Sitter nerbäddad i soffan och tycker lite synd om mej själv. Har så djävulskt ont i händerna och ryggen....=( Ryggen kom inatt och jag tror att det släpper när jag kommer igång och blir varm i musklerna. Men händerna, aj, aj...=( Började krångla i förrgår, när jag skulle rida, kunde inte hålla tygeln ordentligt med vänsterhanden, gjorde så vansinnigt ont. Slutade med att jag fick ha tygeln mellan långfingret och ringfingret istället, inte optimalt, men det fungerade ganska bra. Tack och lov för min underbara lilla häst som skötte sej nästintill perfekt och jobbade som sjutton trots lite invalid matte på ryggen.
.
Idag blir det uteritt på bägge, Ludde får en kortisrunda på 30 min max, Sandra var uppe och red honom för mej igår så han behöver ta det lite lugnt idag..=) Vi har anmält henne till Lasse Berglund träningen den 28 november. Tror det kan vara nyttigt för dom...=) Nu hoppas jag bara min hårboll sköter sej..=P Måste ta lite kort när hon rider nästa gång så ni får se vad duktiga dom är tillsammans, Ludde är ju ingen lätt häst direkt..
Lucky blir det en långre skritt runda på, ska se om jag hittar en väg jag är sugen på, men inte hittat ännu.
.
Blir väl stallet runt klockan 13.00 idag, kanske något tidigare. Ska lunchfodra innan jag rider.
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0