Lång dag...

Gokväll på er!
Sitter nerbäddad i soffan och kikar på Heartbreak Hotel på kanal 4 med bl a Helena Bergström, sett den många gånger tidigare, men den är himla bra så ser den gärna igen.
.
Jobber blev inte så lugnt, sålde för mer denna lördagen än förra, men alla skötte sina stationer och det flöt på himla bra. Magnus (chefen) var inne nån timma och stöttade upp Ida som stod där bak. Vi var klara 18.45 så det blev till att stressa lite för mej för att hinna med bussen som gick 18.48. Men när jag kommer fram till busshållplatsen var det 9 minuter kvar, alltså var den nästan 10 min sen. Typiskt!
.
Tobbe plockade upp mej vid Galgen (statoil utanför Gränna) och skjutsade mej till Logen, väntade medans jag mockade och fixade käk till mina underbara.
.
Jag var supersugen på hemmagjord pizza ikväll igen, så vi åkte ner och inhandlade dom två ingredienser som fattades. Blev ännu godare än igår, så underbart gott! Så nu är jag mätt och go!
.
Tänkte sova till 10.00 imorgon, sovmorgon jue! Sen lugn hemmafrukost och sedan upp till stallet...=) Ska hinna klippa bägge och motionera dom båda också.
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0