Kvällen...

Känner mej faktiskt ganska duktig, har sammanlagt gått ca 8 km idag, varav 6 med hund. Hade jag gått hem från stallet i förmiddags också hade det blivit 1 mil.
.
Täcket passade super, var som sytt till Ludde. Så nu får han ha det imorgon, slipper han ha dubbla täcken lill-killen. Hade ju ett jättefint 200 g till honom med halvhals, men det slet ett hästskrälle sönder förrförra vintern.
Det är ytterligare en sak som är bra med att det bara är mina, dom äter inte på varandras täcken. Och skulle nåt gå sönder kan jag vara säker på att det är nån av mina...
.
Imorgon ska jag gå upp tidigt igen och upp till stallet och täcka damerna + mina.
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0