Ja se det snöar...

Ligger och latar mej, kikar på youtube klipp, får lägga ut länkarna till en del av dom här sen och dela med mej. Skrattade så jag trodde jag skulle dö åt ett av dom innan.
.
Ska snart ta min andra promenad för dagen upp till stallet och ge hästarna kvällsmaten. Jag har kvällsfodringen denna veckan, men slapp igår då det var snälla stallkamrater som fodrade när dom ändå var där..=)
.
Har ridit bägge mina underbara i ridhuset idag, det kändes helt underbart att kunna gå in där när det blåste halv snöstorm ute. Det har kommit en jäkla massa snö här och håller på fortfarande och kommer så göra hela natten.
Imorgon ska vi ta oss ut i skogen, jag och mina pälsklingar, får väl utrusta oss med varma kläder och det tjockaste ridtäcket jag har..=P Annars tror jag vi dör på halva vägen. Fast det är nog jag som fryser mest skulle jag tro.
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0