Trillat av rutinen...

Upptäckte nu när jag kikade in på min egna blogg att jag helt glömt av att skriva inlägg nu på morgonen. Här har vi trillat av rutinen...=P
.
Så ni får väl få ett nu istället, men har säkert redan glömt hälften av vad som hände igår.
.
Tog en lugn morgon och åkte sedan ut till stallet för att släppa ut Alma, lunchfodra henne och Blenda + bebis. Och även hämta dressyrsadeln som jag lånat av Charlies. Åkte in till Jönköping och första stoppet blev just Charlies och in med sadeln.
.
Åkte sedan vidare till Granngården och mötte upp mamsen, hon hade träffat på en gammal kompis, Sollan där inne, så dom stod och pratade när jag knatade in. Under tiden åkte älsklingen bort till MediaMarkt och fluktade lite platt-tv. Det ska väl inskaffas en i storlek större framöver. Och bättre upplösning. Vi åkte vidare till Max och syndade med lite hamburgare. Men jag var duktig och käkade Delifresh och potatisgratäng... mumsigt!
.
Sen åkte vi hem till mamma och fikade, vi åkte "lillavägen" och när vi närmade oss Tenhult kom det snöblandat regn och efter ytterligare en stund började det hagla, hagelkornen var stora som köttbullat vissa av dom. Trodde knappt mina ögon, small jäklar mot plåten på bilen. Efter fikat begav vi oss ut i garaget och började sortera lite grejer, packade hela bilen full och begav oss sedan hemåt igen. Tobbe släppte av mej i stallet och åkte hem för att plocka ur bilen.
.
Mockade och gjorde iordning till mina finingar, dom var redan inne när jag kom då vädret hade varit så dåligt, både fick varsin mysstund också...<3 Ludde grälade lite på mej och undrade varför han skulle stå inne, för tillfället utan käk och inte fått någon motion på hela dagen... hehe... knashästen... <3
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0