Nu vet jag vad som är fel...

Sitter och tittar på nån skitdålig film på 4án och på 6án är det hockey... så tråååkigt!
.
Idag har Samantha varit ute och kikat på Lucky, lill-skruttan satt fast i båda höfterna och hade riktigt ont... Hon fick loss vänster sida, men höger släppte inte helt... Så hon kommer nästa torsdag också, så jag har fått lite träningstips som jag ska greja med tills nästa gång... Men inte konstigt att hon inte varit som vanligt, det måste ju ha gjort jätteont... stackars liten, hon säger ju inget heller, hon bara jobbar ju på... Så nu ska hon motioneras varje dag fram tills hon kommer nästa gång... Det kommer Lucky att gilla...=) Massa motion. Men nu känns det som att den värsta oron har släppt, nu vet jag vad felet sitter och att det går att göra nåt åt... Benet som hon var lite, lite varm i igår var mycket bättre idag också..=)
.
Sen måste jag se till att komma iväg till en naprapat också, fick tips av Samantha om en i Huskvarna som var jättebra. Så det ska undersökas. Kan vara så att pga att jag är så sned överallt så överför jag det lite på mina hästar, dom hade ju exakt samma grej bägge två nämligen...=( Bara i olika grad.
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0