Mors dag!

Klockan är snart elva och jag har inte ens börjat med frukosten ännu. Riktigt latat mej idag. Gick inte upp förrens klockan 10.00, vaknade inte förrens då iofs. Så får väl sätta fart snart!
.
Klockan 14 idag ska jag infinna mej nere i hamnen, möta upp mamma och mormor (kanske även lillebror) för att gå och käka lite mors dags middag. Tänkte ta med mej lillefisen (Dumle) ner, men han får sitta i bilen medans vi käkar. Tror inte det blir tillräckligt varmt för att sitta ute där han får vara med... Och han är ju mer än nöjd när han får vara i bilen.
.
Efter maten blir det stallet och motionera båda hästarna, dom hade vilodag igår så dom borde vara glada att få komma ut idag. Hade tänkt börja med en kortare skogsrunda för bägge två och sedan trimma lite i padocken en snabbis som uppmjukning inför imorgon. Det är träning för Karin klockan 17 imorgon. Rider första hästen då, sen är det Frida emellan (kanske Sara också, kommer inte ihåg) och sen häst nr två. Så jag kommer väl vara ganska mör på tisdag sen kan jag tänka mej.
.
Får inte heller glömma att ringa Naprapaten imorgon och boka om tiden lyckades ju boka dubbelt när jag var där. Samma datum kommer hovslagaren och det finns inte en chans att han hinner sko och jag hinner ta mej in till Hva i tid. Så antingen får det bli en annan dag den veckan eller en tid senare på dagen. Återstår att se.
.
Nehe, frulle var det ja!
.
Kram Sofia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0