Jag överlevde....=P

Ska åka till stallet om en liten stund. Bussen går 17.20 från hamnen, så den är väl här uppe hos mej vid 17.23 nånting. Åker ut sent idag. Tobbe började inte förrens nu vid 17 så jag passade på att vara hemma lite längre och har umgåtts med honom hela dagen.
.
Klockan 11.00 idag så hade jag ju tid hos Naprapaten inne i Huskvarna, det gick jättebra. Inga större fel som han kunde hitta, men jag ska tillbaka nästa vecka och kolla upp det lite mer. Är väldigt stel och spänd i vänster höftled. Det märks ju väldigt tydligt när jag jobbar under nedsittning i dressyren. Fick lära mej lite strechövningar och annat som jag skulle jobba med 2 ggr/dag tills nästa besök.
.
Vi har ju trots att vi bor mitt i Gränna en av våra katter som får gå ut. Idag släppte vi ut katt nummer två Bull. Han var ute ungefär 30-45 min sen ropade jag in honom. Så nu ligger han här helt utslagen och verkar himla nöjd. Den tredje av våra katter, Knodden lyckades smita ut också. Jag hade fönstret öppet lite granna för att få in lite frisk luft. Trodde aldrig han skulle kunna komma ut där eller att han ens skulle försöka. Men vips så var han ute och spatserade så nöjd ute på altanen... Han såg lite grinig ut när Tobbe kom ut och hämtade honom...=P
.
Vi köpte en högtalare till min mobil idag också, så jag kan koppla in den och lyssna på musiken när jag tränar utan att behöva ha hörlurar... Ska lägga in en bild sen... Kanonsmidig är den verkligen! Så den ska testas idag!
.
Vad ska jag hitta på med hästarna idag då? Ludde ska jag träna på banan med och Lucky ska få sej en promenad eller en uppsutten skrittrunda. Får se vad jag känner för. Dumle ska naturligtvis med som vanligt!
.
Skönt att vädret ordnade till sej, har ju varit regn och åskoväder två nätter i rad nu...
Nehe, dags att byta om till stallkläder kanske...=)
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0