Ingen inspiration...

Alldeles strax ska jag ta mej upp ur soffan och sätta fart. Dumlis ligger här jämte och halvsover så det är lugnt och stilla hemma. Blir spaghetti och köttfärsås idag, mer spännande än så blir det inte.
.
Har precis tittat färdigt på avsnittet av Vampire Diaries som jag missade i torsdags. Avgudar den serien. Och detta upptäckte jag ganska snabbt, var ett avsnitt man inte får missa.
.
Har noll inspiration ang vad jag ska hitta på med hästarna idag. Ludde ska träna på tisdag så jag vill inte ta ut honom för mycket nu dagarna innan. Imorgon blir det skogen. Men känns lite tråkigt att ta det idag också. Lucky är jag nästan helt säker på att jag ska jobba löst i padocken, det verkade hon uppskatta väldigt mycket i fredags... Kanske lite trickträning som avslutning, det älskar hon!
.
Nehe, mat var det ja!
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0