Träning 17.30 ikväll... hagen ska attackeras!

Hmm.. snart dags att bege sej ut till stallet. Ludde ska ha sin medicin. Tredje dagen inne för honom. Jätteskönt väder ute idag. Dom pratade först om regn, men jag tror vi slipper det. Imorgon däremot skulle det regna hela morgonen och förmiddan fram till 13 ungefär. Men det kanske hinner ändras så vi får sol imorgon också. Man börjar tröttna på regnet nu.
.
Ska träna ikväll för Karin. Egentligen skulle jag ridit kl. 18.30, med en före och en efter men ingen av dom kunde så jag fick ta den tidiga tiden kl. 17.30 istället. Inte mej emot...=) Jag har ju bara hunnit träna en gång på banan sedan förra träningen. Vilken galopp jag fick i henne då, hade kunnat sitta där och bara rulla i evigheter. Öppnorna klarar hon med glans nu, det är bara lite mer flyt och framåtdriv som saknas. Men rörelsen är fin. Dock vred vi till det med slutorna i lördags, fick inte till det alls. Det blev bara jätteknasigt...=S Så det får jag lägga in som önskemål till idag...=o)
.
Ska ta med trimmern ut till stallet idag och ge mej på Luddes sjukhage. Vill ha bort allt grönt innan han går ut där. Därför hoppas jag på stekande sol ett par dagar nu så det bränner bort lite av det efter jag trimmat. Så det blir till att bege sej ner i förrådet och dra fram trimmern och en massa sladdar. Den är ju eldriven min lilla trimmer...=o)
.
Nehe, lite lunch snart kanske?
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0