Underbar leksak!

Blir inget långt inlägg idag då jag nästan är för trött för att lyfta fingrarna och trycka ner tangenterna.
.
Vill ialla fall passa på att hylla en sak i detta inlägg!
Som alla vet har jag en leksaksdödare till hund, massakrerar allt i leksaksväg. Inget håller.
.
Men denna har hon haft sen i början på januari nu och inte en skråma, även att hon leker väldigt våldsamt med den varje dag.
.

.
Det är som synes en aktivitetsboll, som man stoppar godis i, men ställbar höjd på "urtrillningshålen" beroende på godissort. Den är i nån sorts hårt gummi, inte plast som det ser ut som på bilden. Fanns i 3 olika storlekar, vi köpte den största. Kostade strax över 100-lappen om jag inte minns fel. Och är inhandlad på mitt favoritvaruhus Gekås...!
.
Det var allt för mej i detta inlägget, passar på att säga Grattis till min fader som fyller år idag också...
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0