Torsdag...

Ligger fortfarande i sängen och latar mej, har lite huvudvärk idag också, men det släpper nog när jag fått i mej lite frulle. Låg uppe halva natten och kikade nya dvd-boxen älsklingen köpte igår. En av mina favoritserier, Bones.
Va ju flera avsnitt som jag inte sett innan..=)
.
Sen blir det stallet ett par timmar, åker väl med älskling ut som vanligt. Bussen hem. Sen blir det jobb till 19 imorgon, har för mej att imorgon är en sån där dag då bussen inte går hem förrens klockan 20.00, piss..=( Men det lär väl vara välstädat till lördag ialla fall. Lördag blir en kort dag, mellan 12 och 16 skulle jag tro. Sen söndag är jag ledig... Och då blir det äntligen Gekås!
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0