Räkbaguetter, inför imorgon...!

Sitter här framför datorn, med Family Guy på tvn i bakrunden. Äggen är precis färdigkokta. Ska jag blanda ihop räk-röran om en stund. Ska bli spännande att se hur den blir. Aldrig gjort den på det sättet innan. Ska bli gott att ha med räkbaguetter imorgon...mumma...=o)
.
Har varit lite lagom att göra på jobbet idag, kom ju en massa folk lagom när jag skulle käka...som vanligt. Lite tråkigt att jag slutar klockan 16.15 men inte är i stallet förrens klockan 18.00. Är så trött nästan jämt nu för tiden, men jag tror att det beror på att det blir mörkt så tidigt. Tråkigt att Tobbe kommer hem så sent ikväll, tidigast 23.30...=(
.
Men vi behöver inte gå upp överdrivet tidigt imorgon ialla fall, klockan 07.30 räcker tycker jag...Fast älsklingen kommer säkert tycka att det är tidigt...=P Men jag får väl smyga ner och fixa frulle till honom, kommer han säkert vakna till. Men han gillar ju Gekås han också, det är tur det...=o)
.
Nehe, dags att börja med den där räkröran kanske, ska ialla fall se om räkorna tinat, ska jag bara skala allihopa med....slinker det säkert ned en och annan under skalningen skulle jag gissa på..=P
.
Kram Sofia!

Kommentarer
Postat av: PRECIOSO.SE

Hoppas ni hade kul på Gekås idag? De stänger ju snart så antar ni är på väg hem (ELLER ÄR NI SIST UT?) :D hehe... kramar

2010-01-10 @ 16:10:43
URL: http://precioso.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0