Nyårsdagen...

Får se vad dagen bjuder på idag, börjar bli väldigt hungrig....dags för lite frukost kanske?
.
Idag ska jag försöka mej på en liten ridtur hade jag tänkt. Borde jag orka med. Har ridabstinens...=P
Ska testa ny väg idag också, se hur den är att rida, får bli Luddis jag tar den med första gången skulle jag tro, han är ju den som är mest trygg när det gäller trafik!
.
Ska hinna med att klippa älsklingen idag också, han ser ut som en mupp för tillfället...=P Imorgon är jag lite sugen på att åka in till Jönköping, dom har ju rea på Media Markt.
.
Tror bestämt att jag har blivit ett Eureka-fan...Bara avgudar serien, såg den ju inte när den gick första gången...
Får bli frukost när det är slut!
.
Kram Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0