Nu får det snart räcka med vinter...

30 minuter tills bussen går ner till station, sen byta till bussen hem. Lång dag idag, kortare imorgon. Och på söndag, äntligen ledig, då blir det Gekås och Borås. (som jag säkert skrivit om 100 ggr nu..;)
.
Har varit hyfsat att göra på jobbet idag under lunchen, dock mindre nu på e.m./kvällen. Hann städa och göra iordning allting och behövde inte stressa, men det underlättar ju när man är två också.
.
Hoppas att Donna har skött sej när jag kommer hem, det blir ju några timmar för henne, tur att Tobbe börjar så pass länge efter mej slipper hon vara ensam hela dagen. Det tycker jag inte om. Egentligen tycker jag att smärtgränsen går vid 6 timmar.
.
Jag är så trött på all snö och denna förbannande kyla nu, hatar att frysa, då är jag hellre för varm. Det är ju mycket lättare att kyla ner sej än att försöka bli varm när man står och väntar på nån buss i snöoväder, -15 och ingen busskur att skydda sej i mot vinden. Visst, det är vackert med snön, när solen kikar fram och det glittrar överallt. Men nu får det vara nog, jag vill ha vår. Eller ialla fall temperaturer mer mot det varma håller.
Jag håller fortfarande hoppet vid liv att det ska vända på måndag, har hört lite rykten om det. Så får väl hoppas på det...=)
.
På lördag ska Donna till mamma och leka med Mimsan, hon ska inte med till Gekås, tycker det är elakt att låta henne sitta i bilen i flera timmar med tanke på vädret. Om man inte kan hålla koll på henne och se om hon fryser. Och ska jag gå därinne vill jag kunna slappna av och njuta av det...=) Och hon blir ju så jäkla glad när hon får åka och leka med Mimmi också...
.
Kram Sofia!


Kommentarer
Postat av: Ulli

Kör & shoppa lungt =) Ska bli kul att träffa er =)

Vill oxå ha vår nu, är så trött på denna kyla & snö.

2010-01-08 @ 20:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0