Mys-söndag...

Sitter och kikar på film med min älskling, Ondskan...hemsk film egentligen, blir lika arg varje gång jag ser den...
.
Ska äta lite lunch sen och sedan blir det stallet och motionera lite kusar...=o) Får nog bli nåt lugnt idag, har ont i kroppen fortfarande, det här kalla vädret är inte min favorit. Jag hoppas att det vänder snart och blir lite mildare.
.
Känns jätteskönt att få vara ledig både idag och imorgon, känns helt annorlunda med nya schemat, känns som att jag har mycket mer tid över trots att jag egentligen jobbar lika många timmar som innan....=o)
.
Har varit underbart att ha Tobbe hemma hela helgen, fre-sön. Synd bara att han måste jobba imorgon...=o(
.
Tog lite nya kort på mina älsklingar igår när jag var i stallet. Ska ladda av dom så kanske det kommer lite kort här snart...=o)
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0