Lång dag...

Äntligen hemma och har varvat ner efter en lång dag.
.
Gick upp tidigt och åkte till stallet med Tobbe och Donna, fick lite hjälp i stallet av älsklingen då vi var lite sena iväg. Sängen är ju fruktansvärt skön att ligga kvar i några extra minuter. Kom med bussen och passade på att handla inne på Willys mellan bussarna i Hva. Fixade lite fika till mej och Lisa också, wienerbröd...mumma...=o)
Hade bara tänkt handla lite granna, det nödvändigaste, slutade med 2 snortunga kassar...
.
Gick halvt om halvt som en zombie på jobbet kändes det som, är verkligen inte helt pigg än, och Lisa hade lyckats skada senan i höger underarm, så lite läskigt ut med en utbuktning mitt på armen. Så jag har fått slänga upp pommes idag...=P
.
Sen kom den andra tjejen och jobbade ett par timmar, sen stängde jag sista timman själv. Lugnt och skönt, gick där och nästan halvsov sista timman. Väntade på bussen till kl. 20.00, under tiden kom mamma och lämnade mina hästskor som jag skulle tagit igår... Så nu är vi redo för skoningen imorgon..=o) Sen bar det äntligen av hemåt... Hem till en jätteglad hund som minsann inte kunde hålla sej en sekund till...(om man ska tro henne) och ut med henne en runda...
.
Så nu sitter jag här framför datorn/tvn (Amerikan Pie -the wedding-) och väntar på att Tobbe ska komma hem...
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0