Lång dag, huvudvärk, duktiga hund, bio imorgon!

Lång dag idag, gick upp tidigt (eller ja, tidigt för oss ialla fall), ut till stallet och gjorde iordning där. Pussade lite extra på mina älsklingar, dom stod inne när jag kom...=) Lucky såg jätteförvånad ut över att det var matte som kom på morgonen, gnäggade sådär lågt mjukt brummande som hon gör när hon hälsar...Mitt lilla gryn...<3
.
Sen tog jag bussen till jobbet, jobbade sent idag, sen gick bussen hem inte förrens klockan 20.00, så jag hade gott om tid på mej att städa av när sista kunden hade gått. Men det blev lite långtråkigt där på slutet, särskilt när man hade sån jäkla huvudvärk som jag hade.
.
Sen på bussen från Tenhult, glömde att jag inte ska byta nere vid ReseCentrum utan tidigare, men som tur var stod 121'an kvar nere på station när jag kom ner dit, fick springa, men hann som tur va...=)
Äntligen påväg hem, somnade naturligtvis som vanligt, trött och med bultande huvud.
Donna hade varit jätteduktig när jag kom hem, inte rört någonting. Bara väldigt glad att matte äntligen var hemma. Så jag fick gå ut direkt igen i kylan, gör nästan ont att andas så kallt är det.
.
Så nu ligger jag nerbäddad framför tv'n och myser lite för mej själv, snön vräker ner utanför, hoppas det inte blir jävligt att köra för älskling sen när han ska hem.
.
Vi skulle visst på bio imorgon...hade vi bestämt..=P... Eller hur va det nu..!? Ska kolla om avatar går fortfarande, den vill jag verkligen se!
.
Nehe, nu ska jag försöka vila mitt onda huvud.
.
Kram Sofia

Kommentarer
Postat av: PRECIOSO.Se

Hej gumman!

Ja det gör vi :) Ska bli skojjit. Hur långt har ni till ullared? Allt väl?



Kramar

2010-01-05 @ 22:17:26
URL: http://precioso.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0