Hemma en snabbis...

Ska strax gå ner till bussen och åka till stallet, har varit hemma snart 1 h emellan, fick åka hem och gå ut med Donna eftersom Tobbe började tidigt idag (10.00) så hade det blivit alldeles för länge att länga henne ända tills jag kommer från stallet.
.
Så ska ut i mörkret sen och motionera mina små...och mocka och så. Imorgon blir det stallet innan jobbet, jobbar ju sent 2 dagar i rad nu enligt nya schemat. Sen ledig fredag, jobba lördag och ledig sön-mån...=o)
Har börjat galoppera hästarna lite nu, skönt att känna att man verkligen är igång... Ludde tyckte det va lajbans, men jobbigt. Lucky blev överlycklig och grymtade som sjutton vid varje fattning...busan... Får se vad jag hittar på med dom idag, hade tänkt rida ut på Ludde, men det blir det ju inte nu när jag kommer ut efter det mörknat, min pannlampa har lagt av och jag har inte hunnit köpa en ny än så ut i mörkret känns inte som nån bra ide...
Får väl bli på fredag istället, då kan jag ju åka ut på dan.
.
Men det märks att det börjar bli ljusare på e.m nu, skönt att se att det går åt rätt håll. Och inte så himla länge kvar tills vi ska ställa om klockan, tiden går ju ganska fort ändå. Men padock med lyse är ju ovärderligt den här årstiden... Annars hade jag nog gått under...
.
Såg just att House ska börja snart igen...wiiee! Älskar den serien... Håller ju på med Bones nu, inne på andra säsongen, sen har vi ju säsong tre också. Klockren serie!
.
Dags att göra sej iordning kanske, bussen går 16.17...
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0