Söndag...

Ligger i soffan och myser med Tobbe, kikar med ett halvt öga på Urban Legends. Har varit i stallet en sväng och myst med hästarna. Är så himla trött, magen lever fan och huvudet hänger inte med...
Ska är med lite blandade känslor jag går till doktorn imorgon, självklart vill jag veta vad problemet är så det kan fixas, samtidigt är man ju lite rädd att det är nåt allvarligt.
.
Ska snart försöka ta en liten promenad tillsammans med Donna, behöver lite frisk luft känner jag, sen blir det in och vila igen...
.
Härligt väder den stunden jag var i stallet ialla fall, solen sken och bara ett par minusgrader, underbart! Skönt att det är ljusare lite längre på kvällarna nu, det går ju att vara ute och rida ända till halv sex innan det är riktigt mörkt.
.
Mars (en annan häst i stallet) och Ludde stod i gången jämte varandra idag, dom har inte hälsat innan, fick nosa på varandra idag, så söta var dom, Mars fipplade och grejade på Ludde och han bara stod där och tyckte det var jättemysigt, även när Mars gnagde på honom, knasen..=P Men han är ju bra med andra hästar, sen fick han kika lite på Gangster (årsfölet) och den gillar han ju skarpt, han älskar bebisar...=o)
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0