Söndag 2010-02-21 Kl. 15.05 (Buss 121 mot Gränna)

Gick lite tidigare idag, var så himla lugnt på jobbet så det gick ju fint. Så nu är jag påväg till stallet och ska mocka och greja innan älsklingen kommer och hämtar mej.
.
Höll allvarligt talat på att mörda en tjej på 30án innan, hon tar fram värsta monsternagelfilen och börjar raspa fram och tillbaka. Jag har ju fobi för det ljudet som blir, likaså för sandpapper. Det var ju ingen liten puts hon skulle göra heller, nej minsann! Hon slutade inte förrens vi kom till Ekhagen C, tror att varenda hårstrå på min kropp stod rätt ut vid det här laget. Funderade när hon höll på dom mest att tala om för henne arr en vanlig nagelklippare går mycket fortare för i hennes tempo kan det inte ha varit mycket kvar av naglarna.
.
Ska bli skönt att komma hem sen och koppla av lite, ska baka bananmuffins med kanel efter önskemål från karln i huset. Igår hade jag gjort med blåbär och vanilj-choklad när han kom hem, det var populärt..=P
Jag måste säga att dom blev himla bra, dom med blåbär blev himla goda.
.
Det är alltså ofantliga mängder snö som ligger i högar överallt. Ser att dom har börjat köra bort en del snö från Centrum, undrar vart dom gör av allt. Vi skulle behöva bli av med lite utanför Gittans, vi syns snart inte från mack-sidan. Men vi får nog vänta tills det smälter av sej själv, vi är väl inte direkt prioriterade.
Fick skotta upp en gång i den minst två meter höga snöberget innan idag, så att kunderna som parkerade på den sidan skulle kunna ta sej in.
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0