Skoning, Gränna VC, slipade bakskor och mysko väder...

Sitter här nersjunken i soffan och gör just ingenting...förutom skriver detta just nu. Är verkligen helt slut och då har jag ändå inte gjort speciellt mycket idag, stallet är färdigt, har motionerat Ludde och gått ner till bussen. Annars har jag inte gjort något extremt krävande.
.
Funderar starkt på att lägga mej ner en stund och sova ett par timmar. Ska bli gott att komma ner till Gränna VC på måndag, se om dom kan hitta nåt så jag blir frisk nån gång. Vore trevligt att kunna äta normalt igen...utan att magen lever fan...
.
Hästarna skötte sej som vanligt vid skoningen idag, Lucky har gjort nåt väldigt spännande med sina bakskor, helt nerslita i ytterkant, dock var hon inte sne i själva hoven, utan det vara bara utsidan på skon som var som ett rakblad. Så jag ska hålla lite koll på henne, förmodligen har nog lagt till sej med nån kul grej och står och drar bakfötterna mot nåt.
.
Varit väldigt mysko väder idag tycker jag, blåst kallt som sjutton, varit 3 minus men ändå känts fuktigt och klabbigt som vid mildväder...Jätteläskigt...
.
Ska nog vila en stund nu, sen försöka få i mej lite att äta...hoppas älsklingen kunde gå lite tidigare från jobbet ikväll.
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0