Så jävla trött på att må såhär...(ursäkta språket)

Borde väl sova egentligen, men har inte orkat ta mej upp till sängen än, även om det lockar...är så himla trött.
.
Magen gör så ont att jag mår illa, så nu får det bli flytande föda igen tills jag kommer till doktorn nästa gång, orkar inte ha magkrångel hela tiden såfort jag äter nåt fast. Det blir ju ialla fall lite bättre när jag bara äter flytande.
.
Varit hos mina älskade hästar och myst och mockat och grejat, varit duktig och packat hö för 3 dagar, skönt att ha det gjort till en dag då jag kanske inte orkar eller hinner. Hann fota mina vackringar en sväng också, får ladda av korten imorgon kväll, se om jag kanske lägger upp några här också...
.
GBG Horse Show är det som gäller i helgen, lördag närmare bestämt, ser både fram emot det och på ett sätt inte. Jobbigt att gå hela dagen om man ska må som man mår just nu...men det löser sej kanske lite till lördag...man vet aldrig...man ska inte ropa fan förens man sitter i bäcken...
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0