Pizzasugen...

Sitter och slappar i soffan, trött och lite kinkig...är inte helt nöjd som det blev nu...hmm... Men det kanske löser sej på ett ännu bättre sätt än vad man tror.
.
Har varit och jobbat ett par timmar, öppnade idag, gick 14.00, sen var det stallet som gällde, red en sväng i skogen på Ludde för att avsluta på fältet med lite trav, han jobbade på fint och det känns att han börjar bli riktigt stark nu. Dock kanske själva konditionen bli lite bättre (fast om man ska tro Ludde så är det inget fel på hans flås..=P)
.
Så nu har jag varit ute en svängis med Donna och lagt in en maskin tvätt. Är så fruktansvärt sugen på en stor pizza med en massa kebabsås...men det får vänta...vill inte göra magen mer illa än nödvändigt...
.
Ska försöka få till lite tid att åka ner och kika i affären jag är sugen på nere i Östra en dag, får väl bli när man ändå åker från eller till jobbet...Hoppas dom har såna jag vill ha..=o)
.
Annars har det väl inte hänt sådär jättemycket spännande sen igår... jobbar imorgon också, sen är jag ledig på fredag, då kommer Mats äntligen...har tyvärr blivit lite knas, första tiden jag fick gick hans bil sönder sen hade han en himla massa uppbokat. Men nu på fredag kl. 12.00 så äntligen..=o)
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0